چگونگی جذب در فرقه پروتستان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 100
نویسنده : محمد

 جریان مسیحیت تبشیری تمام همت و توان خود را برای جذب افراد مختلف به فرقه به کار بسته است و از ابزار ها و امکاناتی که توسط دشمنان و مخالفین نظام جمهوری اسلامی در اختیار آنها قرار گرفته شده در راستای اهداف نامشروع خود استفاده می کنند.

 بیشترین کسانی که به مسیحیت تبشیری روی خوش نشان می دهند سرخوردگان اجتماعی هستند که از طریق دریافت پیام در رسانه ها این حرکت را پیگیری می کنند .اغلب گروندگان جدید به این فرقه تبشیری از سه راه جذب شده اند: تبلیغات حضوری، تلویزیونی و اینترنتی.

 این افراد اغلب توسط فردی به آیین مسیحیت دعوت شدهاند که در دانشگاه محل تحصیل شان و یا در محل کار و سکونت شان با آنها آشنایی داشته است. گروه دیگر نیز از طریق مشاهده برنامه های تلویزیونی و سایتهای اینترنتی به این فرقه گرایش پیدا کرده اند. برنامه های جذاب، سخنرانان توانا، دروغهای بزرگ در زمینه اعجاز و…، گفتگوها و تبلیغ آزادیهای مفرط در این برنامه ها بر جذب جوانان کمک شایانی میکند.

 در خصوص برقراری ارتباط با مرکزیت فرقه تبشیری می توان گفت مخاطبین تلویزیون های فارسی زبان، اغلب با خارج از کشور تماس برقرار کرده و به وسیله مجریان و اپراتورهای تلفن به یکی از کلیساهای خانگی و کشیشهای فعال در آن جذب می شوند، در خصوص سایتها و مراجعان حضوری نیز شماره همراه کشیش در اختیار ایشان گذاشته می شود و قبل از مبادرت به تماس و یا فورا پس از برقراری اولین تماس طی چند مرحله مذاکره تلفنی به مراسم ورود به آیین مسیحیت دعوت میشوند.

 دست اندر کاران این فرقه ، افراد جذب شده را به فراخور شرایط و شخصیت ایشان به یکی از محافل و جلسات داخل کشور و یا خارج از کشور دعوت می‌کنند .

 جلسات داخلی در منازل موسوم به کلیساهای خانگی که اغلب در مناطق مرفه شهرهای بزرگ قرار دارد برگزار می شود. جلسات خارجی بیشتر به منظور برنامه سازی، برگزاری جلسات بزرگ کلیسایی و… برپا می شوند و غالبا در کشورهایی نظیر ترکیه، قبرس، یونان و… تشکیل می شود.

گفتنی است عمده مهمانان این جلسات با هزینه سازمانهای تبلیغی مسیحیت تبشیری ، سفر و اقامت می کنند.





:: موضوعات مرتبط: مسیحیت , ,
:: برچسب‌ها: مسیحیت , بدعت , شریعت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تا ملکوت و آدرس tamalakoot.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 12413
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com